woensdag 28 september 2016

Hotel Gasthof Rőssle : gastvrijheid met ervaring

Gistermorgen om 7u getelefoneerd naar het hotel en uitgelegd dat ik in 2014 bij hun al verbleef. De dame was bereid om een kamer voor mij te reserveren, alhoewel er op dat moment een samenkomst voor fietsers was in Stuttgart. In de wijde omtrek was geen kamer meer te verkrijgen. Ze stelde echter voldoende vertrouwen om een kamer, die door ziekte van een gast beschikbaar was, voor mij vast te houden.
Na 650 km en een grote file op het einde van de rit toegekomen in Westerheim om 19u.  De dame had gezocht op Walcke ipv Valcke en mijn gegevens natuurlijk niet gevonden. Toen ik vroeg waarom ze toch de kamer had vastgehouden zei ze : Een goed gevoel en veel ervaring in het hotelwezen."



Bij deze heb ik vannacht dank zij deze vrouw goed geslapen en begint het laatste traject naar Marke, ongeveer 650 km.
Ik wordt gesterkt door één van de spreuken van het Gasthof en zal dat "am besten" in de praktijk brengen :



Dank voor het volgen en de reacties en tot de laatste post "in die heimat"

3 opmerkingen:

  1. We zullen blij zijn als je weer veilig thuis bent hoor papa!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We konden al je avonturen prima volgen. Sterk dat je deze reis hebt gedaan! Op naar de volgende?

    BeantwoordenVerwijderen