maandag 5 september 2016

Beste volgers,
Hier is de reisblog zoals ik beloofde en door velen met spanning verwacht.
De vertrekdag begon, traditiegetrouw met enige vertrekvertraging nl. : 10u30.
De vele files in Duitsland zorgden ervoor dat ik pas rond 20u30 in Erlangen op Camp Rangau aankwam.  Typische doorgangscamping waar veel mensen een slaapnacht blijven de caravan aangekoppeld aan de auto.



Ik koos er voor om 2 nachten te blijven.  Kwestie van uitgerust aan de rit naar Prebold (Slovenie) te beginnen.
Ook deze 650 km had ik regelmatig file.  Er schijnen in Duitsland en Oostenrijk overal wegwerkzaamheden te zijn.  Misschien zorgen ze er zo voor dat de economie aantrekt.  Een ideetje voor Michel.
De kleine camping Park biedt een welgekomen verpozing.









Een zeer vriendelijke, en niet onknappe, dame geeft mij wat toeristische info.
Het weer wil echter niet mee want vanacht (04/09) heeft het onafgebroken geregend.
Nu eerst iets eten en dan op zoek naar het kasteel van Celje. We meet again.

4 opmerkingen:

  1. Papa,

    Inderdaad jammer van de vele files zoals ik al zei.
    Het ziet er wel een gezellige camping uit!
    Hopelijk snel terug beter weer aangezien je nu zo ver gereden bent.

    Dikke kus,

    Julia X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij dergelijke mooie beelden verdwijnt het leed vlug. Ik hoop dezelfde spirit en schoonheid aan de Dalmatische kust te treffen. Dank voor je reactie schat. Tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij dergelijke mooie beelden verdwijnt het leed vlug. Ik hoop dezelfde spirit en schoonheid aan de Dalmatische kust te treffen. Dank voor je reactie schat. Tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag nonkel Hubert,

    We wensen je nog veel plezier op reis.

    greetz van iedereen

    BeantwoordenVerwijderen