donderdag 15 september 2016

Camping queeste

Na de teleurstelling van Polje wilde ik een camping met propere voorzieningen en internet.  Camping Pod Maslinom voldeed, na toch enig zoeken, aan de verwachtingen.
Ik was wel bijna de ganse dag zoet met deze queeste. Het is ongelooflijk hoe je sommige campingplaatsen zou kunnen bereiken met een plooicaravan als de mijne. Ik kon op diverse plaatsen nauwelijks met mijn auto doorgang vinden.  Ook Pod Maslinom vergde het uiterste van mijn povere stuurkunst maar het lukte met dit resultaat :

Mijn nieuwe stek
















En zo ziet het er uit als ik naar buiten kijk :



Uitzicht vanuit mijn caravan 

















Voor mij is het voor vandaag genoeg geweest. Rest nog de zoektocht naar vers vlees, groenten enz. ... Daarna nog koken, babbelen met de buren, info verzamelen voor een trip naar Dubrovnik (blijkbaar is het beter om met de bus te gaan) een beetje lezen, en van het laatavond uitzicht genieten :

Carpe diem ad infinitum

Morgen eens kijken hoe we op een deftige manier in Dubrovnik komen.

Tot dan ben ik in blijde verwachting van jullie reacties.  Ik dank de 'besten' die dit doen want zo weet ik dat deel. Het lot van een individueel queester is leuker door de reacties van velen. Liefs Hubert.

3 opmerkingen:

  1. Dag Hubert,

    Mooie omgeving daar in ieder geval! Dubrovnik leuke stad als ik mijn ouders mag geloven want een 35 jaren geleden vertoefden zij daar. Ben dus benieuwd naar jouw indrukken. Mr Mercedes bijna uitgelezen trouwens, heb gelukkig het vervolg mee.

    Grtjes van op min of meer dezelfde breedtegraad, christoph

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Moet nog busuren uitzoeken. Schijnt zeer toeristisch te zijn zeggen de campgenoten die er al geweest zijn. Maar wel wonderschőn.Dank voor reactie

      Verwijderen