zaterdag 10 september 2016

Back in business in Sibenik

Besten,
We zijn terug on line met een tablet die, dixit de hersteller, een betere Wifi-connectie heeft dan ooit tevoren.  Ik ben de man zeer dankbaar en vereeuwig hem bij deze fotogewijs :


Electronisch ingenieur DRAZEN Jurin
Het euvel zat in de 'batterijcontrole'. Ik moet zo veel mogelijk schokken vermijden en opladen vanaf het moment dat er slechts 20% batterijvermogen is.

Ondertussen zitten we in Sibenik na een mooie rit door het berglandschap.  Dat is toch wat anders dan de molshopen van Vlaanderen. Berg na berg na berg bleef zich voor, naast en achter mij ontrollen. Fantastisch.  Ik zal proberen de volgende trip een aantal foto's te nemen met mijn gsm opdat jullie zouden kunnen meegenieten.

Camping Jasenovo is prachtig en zoals steeds zijn de eigenaars en de kampeerders een en al behulpzaamheid, vriendelijkheid en openheid.  Dat is nu net de reden waarom ik voor dergelijke minicampings kies. De mensen helpen elkaar en doen nog een praatje 's avonds.
Ik ben hier nu al drie dagen en het is heerlijk op mijn stekkie.

Mijn stekkie






 

Op minder dan 100m sta ik aan de zee met een mooi prive strandje en dito bar :
Strandje van camping

De bar

1 opmerking:

  1. Zoals ik zei, dat strand ziet er toch wel even mooi uit als in Spanje hoor, je hebt meestal toch geluk met het weer :)

    X Julia

    BeantwoordenVerwijderen